favc
Kitabın konusunu gerçekten çok beğendim.Okuduğum aşk romanları arasında gerçekten hatırlayacağın bir kitaptı.Tavsiye ediyorum.Okunmalı.Özellikle stresten uzaklaşmak ve gerçek hayatta bu tip ilişkiler yaşayamayacağımızı bilerek...