kitapkelebeği
Çok güzel bir kitap, ilk başta pek ilginç bir şey yoktu.Fakat ileriki bölümlerde yerimde duramaz oldum.Neredeyse yataktan düşecektim.Kitabın sonlarına yaklaştıkça daha heyecanlanıyor, kitabın sonu geleceği için üzülüyordum.Melek Çe'den bu kitabın serisini çıkarmasını istiyorum.Zaten çıkarmışsınız.Ben hepsini aldım ve okudum zaten.Sizin büyük bir hayranınızım. <br /><br />Sevgilerle Bu Üyenin Küçük Kızı...