KY-62664
ibrahim refik nerden buldu bilmem ama o kadar güzel şeyleri bir araya getirmiş ki elime aldığım gibi bitirdim kitabı.Sudan'da açlık varken oraya fotoğrafçı olarak giden ve açlıktan yere düşmüş olan cılız bir kızı ve arkasında onu yemek için bekleyen akbabayı kareleyen fotoğrafçının ödül aldıktan sonra pişman olması beni duygulandırdı.adam o kızı öyle bıraktığı için pişmanlık duygusuyla üç ay sonra hayatına son vermiş.neler düşünüyorsunuz şu anda bilmiyorum ama kitaptaki yaıların herbiri en az bunun kadar güzel ve etkileyici..<br />tavsiye ederim..