Kubilay Asiltürk
Dünyaya uğrayıp ayrılan uzaylıların arkalarında bıraktıkları atıklarla dünyalıların hayatında ne gibi etkiler yarattığını konu alan bir kitap. Daha çok karakterler üzerinden insan davranışlarını anlatıyor. Yaratılan dünya ve hikaye ilgimi çekti ancak kitabın sonu beni tatmin etmedi açıkçası. Yine de bilim kurgu sevenler için tavsiye edebileceğim bir kitap.