innana
Çok güzel bir kitap hiç sıkılmadan sonunu merakla okudum Hatta bir ara merakımdan dayanamayarak mary ile ilgili olarak internette araştırmalar bile yaptım Sürekli gel gitleri olan bir kitap çok beğendim.Yazarın uslübuna hayranım