ilknurKBO
Özet kısmında, gelinin annesinin yüreğinde ki kocaman sır diye bahsedilmiş. Fakat anlatım yetersiz kalmış, Nilella'nın çok da acı çektiğini düşündürmüyor yazar. Ortalama da kaldı benim için...