fadikcimm
Kitapkurdu
bir eczacılık öğrencisi olarak sürekli baktığım çok beğendiğim bir kitap. eğer farmakognoziye botaniğe ilgi duyuyorsanız gerçekten burhan baytoptan sonra en iyilerden