egelif2008
Kitap gayet güzel.İlk başlarda gizemle başlıyor,bazı yerleri anlayamıyorsunuz bu yüzden,ama düğüm daha sonra giderek çözülüyor.Hayali arkadaşlarla ilgili kitaplar güzel oluyor bence.