rönesans.
Kitapkurdu
13 yaşında yazıldığını gördüğüm için aldım çok beklentiye girmemiş hatta merak da etmiştim ne yazmış olabilir ki diye ama söylenenler yapılan eleştiriler muazzam 13 yaşında nasıl fark edebilir bunları tebrik ediyorum yazarı burdan sadece bazı kısımlarında fazla karamsar oluyorsunuz benden söylemesi