akademisyenadayı
Kitap yavaş başladığı için biraz endişe etsem de, sanırım 2. yarısını bir gecede falan bitirdim. fazlasıyla akıcıydı, masallara inanıyorsanız eğer biraz üzerinize peri tozu serpecek bir kitap :)