karbeyaz_kitap
Üstat
Her satırını çizmek ve anlamak gerekiyordu. Bir kaç günde okuyup kenara bırakacağınız bir kitap değildi. O kadar çok yerini çizdim ki arada sizlerle paylaşmak ve bilmediğimiz veya yanlış bildiğimiz konuları öğrenerek düzeltmiş oluruz. Okurken bilmediğim ne çok şey olduğunu, bildiğim ve uyguladığım dua ve ibadetlerin verdiği huzuru, bu arada yine de ne kadar eksik olduğumu fark ettim. Rabbim eksiklerimizi tamamlasın