friendzone
Olaylar arasında boşluklar var ama ben yine de kitabı severek okudum. Yazar western havasını çok iyi yakalamış. Diyaloglar ilgi çekici idi. Ancak sonunda çok farklı şeyler beklemiştim. O açıdan biraz üzüldüm