kafabu
oğlum bir buçuk yaşında iken almıştım uzunca bir süre resimlerine baktık , bu ayı , bu fare , sonra zamanla metinin bazı bölümlerini kısaltarak okudum , şuan 3 yaşında tamamını okuyorum ve bayılıyor. En sevdiği kitaplardan birisi