dideyisinem
öteki kraliçe serinin son kitabı ve ben bütün serinin hepsini hiç bıkmadan okudum. hepsi birbirinden güzel eserler. çok akıcı ve içine hapsediyor. özellikle kraliçenin soytarısı ve boleyn kızı favorilerim. hepsini şiddetle tavsiye ediyorum. yazar olayların ve mekanların içine çekip yaşatıyor sinema izliyor havasına kapılıyorsunuz. çok çok güzel tarihi roman sevenleri tatmin edecek kitaplar