v.n.oilkan
kitabı ilk kez okuduğumda 15 yaşlarındaydım şimdi 22 yaşındayım ve geçen ay sanırım 4. kez okudum. tabiki bu yaşımda ve bulunduğum konumda biraz abartılmış biraz saçma gelen yerleri var... ama çok içten ve sevecenlikle yazılmış bir kitap olarak benim ilk gözağrım... bütün genç kızlara tavsiye ediyorum.. okuyun ve yaşayın...