toprakman
ilginç bir kitap olduğu doğru ama olay örgüsü o kadar karışık ki özellikle anlatılan kişiler için oluşturulan öyküler birbirine bağlamak Zor o yüzden sonunda bir sasiriyorsunuz okunmayacak kitap değil sadece karışık