seybe_ispirli
Kitapkurdu
Kitabın yarıdan sonrası daha akıcı geldi bana. Güzel ve Çirkin'in sahneleri daha fazla olabilirdi, yeterli gelmedi. Buna rağmen sürükleyici, kolay okunabilen bir kitap.