Mr.Er
Efendimiz ve o güzel günlerin, gül devrinin anlatıldığı müthiş bir eser. Beni ağlatan ve derinden etkileyen nadir kitaplardan. <br /><br />Sizleri gerçekten yaşanmış o zamana çekip götüren ve bu hissi size gerçekten tattıran bir kitap. Olayların ve tasvir edilen yerlere bizzat gitmiş, gezmiş hissini veriyor. Elinizi uzatsanız o insanlara sanki dokunacakmış gibi oluyorsunuz. Yazarın emeğine sağlık....