yasemin_-_
filmini seytettim hoşuma gitti.hala bir insanı sırf insan olduğu için, görüntüsü için değilde yapabildekleri için sevmeyi anlatmış,sevebilmenin güzelliğini anlatmış.kitap ayrıntılarıda verdiğinden cok daha güzeldir diye düşünüyorum.bakalım okuyup görücez.