ÖznurKuşcu
Kitapkurdu
Öncelikle kitap muhteşemdi.Okuması o kadar zavkliydi ki hemen bitirdim.Büyük küçük herkes okumalı bence bu kitabı.Pişman olmazsınız emin olun.Herkese tavsiye ederim.