Zeliha Bal morkan
klasik iyi kız fakat fakir kötü erkek fakat zengin ve bir o kadarda baştan çıkarıcı aşk hikayesi . yalnız anlamıyorum neden hep lisede yaşanıyor bu olaylar? ama dili akıcıydı güzel kurgulanmış sakin bir kitap. filmini izledim kitapla farklılıklar çok fazla en başta kitapta tüylü korkunç bir canavar var fakat filimde dövmeli yüzü yaralı bir canavar var vs vs. her neyse yine de mola olarak okuyacağınız bir kitap