Serap Tekelioğlu
Basit ama akıcı yazılmış ilginç bir roman.Bea'nın başına gelen bizimde başımıza gelebilir mi? Evet.Sadece sonunda ne olduğu tam anlaşılmıyor sanki kitap yarım kalmış gibi