Akinovski
İki senedir okumayı düşünüyordum. Tanrı Olmak Zor İş'ten sonra bir daha Strugatski kardeşler okumam demiştim. Fakat o kadar akıcı o kadar güzel bir kurgusu var ki. İyi ki almışım dedim. Bu kitabın nasıl 4 yıldız olduğunu hala idrak edemiyorum. Not: Bu kitaba akıcı değil diyenler daha önce İthaki serisini pek okumamış olabilir. Seri arasındaki en akıcı kitaplardan çekinmeyin.