ellci
alttaki yorumda arkadaş tarihi roman severler beğenecek diyor ancak ben tarihi romandan nefret ettiğim halde bırakamıyorum, bu yazarın başarısından başka bir şey değil. kalın bir kitap ancak ne ara o kadar sayfa ilerledim diye şaşırıyorsunuz.