boş kalsın
aldıktan yılllar sonra okudum Nıyeyse bır türlü fırsat gelmemıs , okuyamamısım. O kadar güzel , akıcı , hüzünlü ,düsündürücü , umut verıci bir kitap kı hem de bılgılendırıci. İçerısınde matematık fızık soruları bıle mevcut ılgılenenler ıçın duyrulur :) Başlangıç bölümü zaten boğazıma bır yumru oturttu. elımden bırakamadan bır çırpıda bıtırıverdım.