basak95
Canın sıkıldığında gayet rahatlıkla okunabilecek, sürükleyici, eğlenceli bir kitap. Konusunda zaten aman aman birşey yok, bilindik bir hikaye. Ama yazar üstüne kendi hayal gücünü yaratıcılığını katınca kitap ilginç bir hale gelmiş. Sevdim açıkçası, okunabilir.