ayrılmış
aynı günde hem kitabı hemde filmini bi çırpıda bitirdim.kesinlikle okunmalı.modern bir peri masalından çok burnu havada bir gerzegin akıllanması oldukça akıcı bir dille anlatılmış.kesinlikle tavsiye ediyorum