Ramil Ganiyev
Kitapkurdu
Bu sene okudugum en huzunlu kitaplardan biri. Yazar o kadar sade dille anlatmis ki olaylari kendimi Ahmed Hemit'in ailesinden biri sandim. Okurken her olaydan sonra bundan daha korkunc baska bir sey olamaz derken yeni sayfada daha da beterini gordum. Savas, Politika ve Din'le ilgili bir cok guzel sozler soylenmis kitapta. Bu ucunden daha zoru Orta Doguda BARIS'i bulmak ve yasatmaktir her halde. Her kesin okumasini tavsiye ederim. Saygilarla