Goldenlily_
Kitap gerçekten hoşuma gitti. Yazarın anlatımı güçlü ve olaylar sizi sıkmadan akıp geçiyor. Sanki bir masal okuyorumuşum gibi geldi ama aynı zamanda günümüzde yaşanan bir masaldı. Kitabın kapağıda çok hoşuma gitti ve hem filmi hemde kitabı güzeldi.