nildeniz_esmeray
judith McNaught hayranı biri olarak bu kitabı çok beğenmedim. kitap heyecansız sıradan olaylardan oluşuyor. okurken çok sıkıldım ve verdiğim paraya yazık olduğunu düşünüyorum kesinlikle tavsiye etmiyorum,