ozgegk
Kızım 1 yaşındayken almıştım. 2 yaşına geldi, hala çok severek okuyoruz. Sessiz kitaplar arıyorum buna benzer ama bulamadım. Öyle güzel ki çizimleri, akışı. Her seferinde yeni bi detay ekliyoruz. Mutlaka kitaplğınızda bulunmalı.