osssgeee
Kitapkurdu
AYŞEGÜL HANIIMIN BÜTÜN KİTAPLARINI OKUYAN BİRİ OLARAK NE DESEM BİLEMEDİM ÖYKÜ KİTAPLARI DAHA BİR BAŞKA ÇOK DAHA GÜZEL.İLK ROMANI DAHA ETKİLİ VE GÜZELDİ.