kaptanjardel
Bilge
Fİlistin halkının çektiği acıları anlatan, Fİlistin'deki acı gerçekleri göz önüne seren bir roman.Umudu , fedakarlığı,acıyı çok iyi işleyen bir kitap olmuş.Bir solukta okunuyor.Kitaptaki tek eksik;Yazarın bu süreçte Türkiye'ninde bu mücadeleye verdiği desteği,en azından baş kahraman Ahmet'in ağzından dillendirebilirdi.Yine de tavsiye ederim...