Ayhan ÖZDEMİR
Şahsen kitaptan hiçbir şey anlamadım. Mizah desem değil, gerilimli desem değil, duygusal desem değil... yazar her üç duyguyu da (hatta erotizm de dahil) koymaya çalışmış ama her şey birbirine girmiş, çorba olmuş. Zar zor bitirdim. Açıkçası tavsiye etmiyorum.