yakutsk89
Üstat
Distopik bir roman. İlerlemeye muhtaç ama aynı zamanda sosyo kültürel ve doğa olaylarına bakışı açısından da etkisi yadsınamayacak kadar seyir halinde ilerleyen bir eser. Ortalama bir yapısı var olay örgüsü yer yer kopuk ama okumaya değer...