tdede
Kitapkurdu
Sebastian Fitzek okuduğum ilk romanı. Bu zamana kadar neden okumadım diye kendime soruyorum. Psikolojik gerilim sevenler mutlaka okumalı. Olaylı başlayıp, sonuna kadar olayların kesilmediği sürükleyici konusu var. Kendinizi olaylara öylesine kaptırıyorsunuz ki, geri sayım azaldıkça kendinizi iyice olaya kaptırıyornuz. Acaba ne olacak, çocuklar kurtulacak mı? Diye düşünürken sonunda öyle bir olay gerçekleşiyor ki, (Alexander Zorbach yerine kendinizi orada hissediyorsunuz) panik ve korku içinde kendinizi buluyorsunuz.