eylül_eslem
sophie kinsella nın bütün kitaplarında gülersiniz.ama mutlaka bir yanınızda hüzünlenir.bence kalemi gerçekten kuvvetli, hem çokkk güldüren hem de hafif hüzünlendiren bir yazar.bu kitabı da tam kararında hüznün ama bolll miktarda kahkahanın ve aman allahım bu da söylenmezlerin olduğu bir kitaptı.bir yabancıya bütün sırlarınızı verseniz ama bütün sırlarınızı ve o yabancı bir gün sonra yabancı olmaktan çıksa ve sizin patronunuz olsa...hem de hafızası kuvvetli bir patron düşünün şenliği.bütün kitaplarını tavsiye ederim.aralarında baskın olanlara nazaran vasat olan kitapları olsa da sophıe kınsella nın vasatı...tüm kitaplarını tavsiya ediyorum.iyi okumalar.