ECMEL84
okuduğum en kötü kitaplardan biri.aşkı anlatmak kalem ister.kalemin ucuna yüreğini koyman gerekir.yazar bait bir kurguyu cinsellik fantazileriyle süsleyip okuyucunun önüne sunmuş.<br />