heyzel
Yazarın kitaplarının hepsini okudum.Bu kitap okuduğum en güzel Sophie Kinsella kitabı diyebilirim. O kadar güzelki kitabı hiç bitirmek istemedim. Çok sürükleyiciydi .Acaba ileriki sayfalarda ne olacak diye düşünmeden edemiyor insan. Yazarı tebrik ediyor ,çalışmalarının devamını diliyorum. Ve herkese tavsiye ediyorum.