....EsiLa ...
13 hikayeden oluşan kitabın ilk hikayesi ahşap evin çocukları...Gülsüm cengizin anlatımı tam çocukların yaşına hitap ediyor. Onların yaşına inerek konuşmuş onlarla arkadaş gibi. bu tarzı çok hoşuma gitti. Değer görmek saygı duyulmak daha kişiliğin gelişmesinin ilk yıllarında bile insan çok önemli... sonra anlattığı öykülere canlılık katmış... büyük kızım zevkle okuyor...