smert
Kitapkurdu
İlk kez Ahmet Kekeç kitabı okudum, ve yazım dilini-kurgusunu beğendim. Hikayenin geçtiği semtleri ve dönemi, insan ilişkilerini çok güzel yansıtmış. Kitapkurtlarına tavsiye ederim.