tomari
Okulda öğretmenin bir daha ki derste herkes bir hikaye yazsın tarzında yazılmış çok acemice ve bir o kadar da sıkıcı bir kitaptı. Sadece kitabın reklamı çok iyi yapılmış. Para veripde okuyacağınıza değecek bir kitap kesinlikle değil.