s.arikbas
Çik-lit severlerin gayet sevebileceği , benim gibi ilk defa tanışanlarında gayet hoşuna gidebileceği güzel bir kitap.Eğlenceli güldüren yer yer hüzünlendiren her duyguyu dozunda ayarlamış yazar..Küçük sırların hayatımızda ne kadar önemli olduğunu , hatta bu sırlara gerek var mı diye güldürürken düşündürürmesi gayet hoştu.Kitabımızın konusuna gelince Emma... iş toplantısana gitmek için yolculuğa çıkar ve orda aksilikler olur.Geri dönerken yine uçağa binmesi gerekir ama Emma uçaktan çok korkuyordur.(tabi buda onun bir sırrı..)Uçak çok şiddetli türbülansa girer ve Emma ölücez korkusuyla yanındaki bir yabancıya bütün sırlarını anlatır.Sadece yabancıdır sonuçta ne kadar zararı olabilir ki ? Ama o yabancının aslında hayatının her yerinde olduğunu öğrenince aksilikler başlar .. Eğlencesi yüksek bu kitabı herkese tavsiye ederim.En yakın zamanda yine yazarın başka kitaplarını okuyacağım.