cramel
Çok güzel ve naif bir kitap... çocuk kitabı ama ben çocuklarımla birlikte okudum ve resimlerine baktım. Çocuklarım yoğun bir duygu hissettiklerinde "gönül kuşum diyor ki" demeye başladılar... Okunan bir sürü çocuk kitabı bir yana, bu, yer eden, çocuklarınızın çok seveceği bir kitap