zeynebim_2011
Kaşif
Kalınlığında dolayı hep ertelediğim ve nihayet başladığım kitap.Ön sözüne bayıldım.İlk sayfalarında bile taşlar oturmaya başladı göğsüme bakalım ne olacak?