nurcan kalaycı
yazarın can çekişen Türkiye kitabını okumuştum.bu kitabını da çok sevdim.icimizden biri gibi.anlatim sıcak ve sade.eski İstanbul u çok güzel tasvir etmiş tavsiye ederim