GÖKTÜRK
Kaşif
Bilim kurgu okarak güzel bir konu ve anlatıydı. Kendi adıma ben uzaylılarla insanların karşılaşacağı sahneyi merakn ederek okudum ama bu hiç olmadı. Dünya dışı varlıkların arkada bıraktıklarının insanlar üzerindeki etkisini anlatıyor.