nedocan
Kitabı okurken tekrar o günlere gittim.Ne güzel eğlenmiş ve yaşamışız.Teknolojiden yeterli derecede faydalanamıyorduk belki ama çok sosyal idik.Bu ileri yaşantımıza da yansıdı.Güzel dostlar edindik, bir çok güzellikler paylaştık.Bu anılar ve dostlluklar, sıkıntılı anlarımızda hep bize destek oldu.Yaşattıkların için yüreğine ve kalemine sağlık.Nedim Dölen