Selma Tarhan
Kitapkurdu
Açık konuşmak gerekirse çok genç bir yazar adayı tarafından yazıldığı için almıştım ama tam bir hayal kırıklığıydı. Bayılacaktım kitabı okurken, bitirdim ama zar zor. Konu güzel aslında, gelecek vadediyor, ama olaylar çok peşpeşe oradan oraya atlıyor, karakterler iyi işlenmemiş, biraz fazla gerçekdışı unsurlar var, yabancı yer ve isimleri bir süre sonra birbirine giriyor, amatör wattpad kurgularına benziyor açıkçası. Eğer sıkı bir kitapseverseniz almayın, beğenmeyeceksiniz