sksvl
Çok yalın bir dil kullanmış Zülfü Livaneli. Ben bu kitabı da çok sevdim. Hikayeye o kadar çabuk kaptırıyorsunuz ki kendinizi hemen kitabı bitiriyorsunuz. Huzursuzluk kitabındaki hüzne bu hikaye ile de devam ediyor muşsunuz gibi.Yine toplumsal olaylara değinilmiş. Bence kitabın hüznüne dalarak bir çırpıda bitireceksiniz. Tavsiye ederim , okumalısınız.